Samsung Galaxy J7 sürekli olarak hata veriyor


Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
10
Beğeniler
0
Cihaz
Samsung J7 2016
#1
Telefonum yüklü uygulamaların hiç birini acmıyo googla ve gmail gibi telefonda olan uygulamalarda dahil uygulamaya girince önce "google durduruldu" yazıyo hemen sonra da "google sürekli olarak duruyor" yazıyo. Telefonum samsung j7 2016. Yardımcı olursanız cok sevinirim
 

Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
28
Beğeniler
1
Cihaz
Samsung Galaxy Note 5
#2
Eğer 1 yada 2 kere yada birkaç kere olursa hata veriyordur.güncelle bir şeyler yap yine olmadı.telefonu fabrika ayarlarına sıfırla.yenden kur.
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
10
Beğeniler
0
Cihaz
Samsung J7 2016
#3
Eğer 1 yada 2 kere yada birkaç kere olursa hata veriyordur.güncelle bir şeyler yap yine olmadı.telefonu fabrika ayarlarına sıfırla.yenden kur.
Öncedende bi defa olmustu aslında telefonu alalıda cok olmadı 1 sene oldu bu ikinci yapışı ilkinde sıfırlamaya calıstım ama eger sıfırlarsanız kalıcı hasarlar olusabilir diye uyarı verdi bnde sadece yuklu uygulamalari ve muzik resim gibi dosyaları silebildim. Sonra bi antivirüs programi indir cm sucurity diye onunla duzeldi simdi yine oldu ama bu sefer o virus programı bile acilmıyo aslında bide soyle bi durum var mobil veri veya wifi açıkken bahsettigim uygulamalara hata veriyo ama neti kapattığım (yada wifi) zamn girebiliyorum mesela ornek verecek olursam net acıkken oyun oynayamıyorum cunku hata veriyo ama kaplıyken hata vermıyo.
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
5,834
Beğeniler
662
Yaş
35
Yer
Istanbul
Cihaz
Lenovo P2
#4
Siz o hasarlar uyarısına aldırış etmeden komple bir sıfırlayın. Sıkıntı devam ederse ROM yani işletim sistemini yeniden yükleyeceğiz. O da uzun bir iş.
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
10
Beğeniler
0
Cihaz
Samsung J7 2016
#5
Eğer 1 yada 2 kere yada birkaç kere olursa hata veriyordur.güncelle bir şeyler yap yine olmadı.telefonu fabrika ayarlarına sıfırla.yenden kur.
Öncedende bi defa olmustu aslında telefonu alalıda cok olmadı 1 sene oldu bu ikinci yapışı ilkinde sıfırlamaya calıstım ama eger sıfırlarsanız kalıcı hasarlar olusabilir diye uyarı verdi bnde sadece yuklu uygulamalari ve muzik resim gibi dosyaları silebildim. Sonra bi antivirüs programi indir cm sucurity diye onunla duzeldi simdi yine oldu ama bu sefer o virus programı bile acilmıyo aslında bide soyle bi durum var mobil veri veya wifi açıkken bahsettigim uygulamalara hata veriyo ama neti kapattığım (yada wifi) zamn girebiliyorum mesela ornek verecek olursam net acıkken oyun oynayamıyorum cunk
Siz o hasarlar uyarısına aldırış etmeden komple bir sıfırlayın. Sıkıntı devam ederse ROM yani işletim sistemini yeniden yükleyeceğiz. O da uzun bir iş.
Siz o hasarlar uyarısına aldırış etmeden komple bir sıfırlayın. Sıkıntı devam ederse ROM yani işletim sistemini yeniden yükleyeceğiz. O da uzun bir iş.
Bi oncekindede sıfırlamayi denedım ama yapamadım yani sıfırlarsanız kalıcı hasarlar olabilir dedi ve sıfırlamadı. Bi antiVirus programı indirdim onunla duzelmisti(cm security )
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
28
Beğeniler
1
Cihaz
Samsung Galaxy Note 5
#6
Aynen uzun ve sabırlı bir iş.bence sıfırla hasar filan oluşmuyor.ben 3 ve 4 kere sıfırladım.ama root filan atma hasar oluşabilir.dediklerimi aynen yaparsan hiçbirşey olmaz öncelikle bu iş için bilgisayar gerekli.bilgisayarda windows xp vista filan olmasın eski bilgisayarlarda bu yeniden kurma işlemi sıkıntılı oluyor.önce bilgisayar varmı varsa markasını söylermisin lutfen.
 
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
10
Beğeniler
0
Cihaz
Samsung J7 2016
#7
Aynen uzun ve sabırlı bir iş.bence sıfırla hasar filan oluşmuyor.ben 3 ve 4 kere sıfırladım.ama root filan atma hasar oluşabilir.dediklerimi aynen yaparsan hiçbirşey olmaz öncelikle bu iş için bilgisayar gerekli.bilgisayarda windows xp vista filan olmasın eski bilgisayarlarda bu yeniden kurma işlemi sıkıntılı oluyor.önce bilgisayar varmı varsa markasını söylermisin lutfen.
Var da ben hic anlamamki o islerleden yani suan bile cok karışık geldi:( lenova bu arada
 

 

Arama

Aile Bilimi