Kingwear KW88'de şebeke sorunu

Ahmet5151

Üye
Katılım
13 May 2020
Mesajlar
1
Cihaz
Kingwear KW88 akıllı saat
Merhaba
Ben Kingwear KW88 Akıllı saat kullanıcıyım
Hat takıyorum şebeke full çekiyor 3g
Fakat arama yapacağım veya internete gireceğim zaman hücresel ağ kullanılamıyor diyor
Otomatik arama yapıyorum ayarlardan
Ağ bulunamadı diyor tüm ağları ara diyorum ağ bulunamadı diyor türkiyeden alındı saat
Benden önceki kullanici hattı taktiği zaman diyerek ağ bulunuyormuş müşteri hizmetlerini aradım hattımı 4.5 G yi kapattırdım 3 G ile denedim olmadı 3g yi de kapattım 2G ile denedim yine olmadı bunu Turkcell ve Türk Telekom da yaptım ikiside aynı şebeke var konuşma yapılmıyor
Aynı hattı telefonuma takıyorum arama ve internete giriyorum Kingwear KW88 model akıllı saat ag ayarlarını nasıl yapacağım yardımcı olur musunuz ağ ayarlani sıfırla dedim ayarlarda Avea çıkıyor lütfen yardımlarınızı bekliyorum
hata aldığım bildirimlerin linkini bırakıyorum fotoğraflara bakabilirsiniz
 

Ekli dosyalar





Şu anda çevrimiçi