Muniss kullanıcısının son içeriği

  1. Muniss

    LG G4'de Zayıf internet bağlantısı engellendi hatası 5.00 yıldız(lar) 1 değerlendirme

    LG G4 telefonda Wifi ye bağlanamıyorum Zayıf İnternet Bağlantısı Engellendi bu hatayı alıyorum Modem de Türknet Resetledim modemi ama gene böyle oldu internetten araşdırdım ayarladan zayıf internet falan simgesi varmış bende yok yardımcı olursanız sevinirim
  2. Muniss

    Samsung Galaxy J2 Prime'a Android 7.0 yükleme

    dosyaı inmeye koydum ama bu g532g için benim telefonun modeli g532f yani açılmama sorunu olurmu
  3. Muniss

    Samsung Galaxy J2 Prime'a Android 7.0 yükleme

    SANA DÖNÜCEM KRDŞ EYVALLAH
  4. Muniss

    Samsung Galaxy S8 ısınma sorunu

    https://akillitelefon.com/2017/10/03/samsung-galaxy-s8-asiri-isinma-sorunu-cozumu/ site bu konu hakkinda makale açmış okumanızı tavsiye ederim
  5. Muniss

    Samsung Galaxy J2 Prime'a Android 7.0 yükleme

    Ben bu telefonuma android nougat yüklemek istiyorum şuan marsmallovda ama internetten rom bulamıyorum yardımcı olurmusunuz
  6. Muniss

    500 TL bütçe için Xiaomi Redmi 4A nasıl?

    Usta Azerbaycanda yaşıyorum fiyatlarda fark var tabi tavsiyeleriniz için teşekkürler
  7. Muniss

    Huawei Y3II'de otomatik güncelleme aktif değil

    Bu nedir ben sistem falan değiştirmedim telefonda yaptığım işlem var o da bootloader açkamdı?
  8. Muniss

    Samsung Galaxy Trend kapandı ve açılmıyor

    Açılmıyor derken Logoda kalıyormu yoksa hiç tepki vermiyor?
  9. Muniss

    500 TL bütçe için Xiaomi Redmi 4A nasıl?

    Xiaomi 4A almak istiyorum tam 400 Tl nasıl telefon sizce ben iceledim bana iyi geldi sizin görüşlerinizi görmek güzel olurdu
  10. Muniss

    Counter-Strike: Source'da Rusça hl2.exe hatası

    Teşekkürler yükledim oynadim sorun yok eyvallah
  11. Muniss

    Samsung Galaxy C9 Pro şarj sorunu

    Kaç saatde şarj oluyor
  12. Muniss

    Counter-Strike: Source'da Rusça hl2.exe hatası

    Verdiğiniz linkten bi türlü indiremedim hep farklı sitelere gönderiyor farklı alternatifler suna bilirmisiniz?
  13. Muniss

    Samsung Galaxy S3 Mini güncellenmiyor

    Cihazınız Modifiye edildi.Yazılım güncelleme mevcut deyil. bu durumda napa bilirim ?
  14. Muniss

    Counter-Strike: Source'da Rusça hl2.exe hatası

    Orijinal deyil torrentden indirmişdim teşşekürler denerim linki
  15. Muniss

    Counter-Strike: Source'da Rusça hl2.exe hatası

    Cs Source oyunum var yıllardır oynuyorum bu gün ne oldusa oyuna giriyorum 10 dk oynuyorum bu hatayı veriyor