ÖNEMLİ: Teknik Servisler ve Ziyaretçiler İçin Ücretli Servis Talebi Bölüm Kuralları

pamirkiziltug

Yönetici
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
7,858
Tepki puanı
834
Yaş
39
Yer
Ayvalık
Cihaz
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
TEKNİK SERVİSLER İÇİN BÖLÜM KURALLARI

Öncelikle Onaylı Teknik Servis rütbesine sahip olmalısınız. Eğer henüz bu işlemi gerçekleştirmediyseniz, nasıl yapılacağını öğrenmek için buraya tıklayın.

Ücretli Servis Talebi yani şu anda bulunduğunuz bölüm dışındaki alanlarda fiyat teklifi vermek yasaktır. Gerekliyse forum genelindeki tartışma konuları üzerinden bu bölüme yönlendirme yaparak, ilgili ziyaretçiden yeni bir Ücretli Servis Talebi oluşturulmasını isteyebilirsiniz. Forum konularında fiyat teklifi bildirmeniz uyarı almanıza neden olabilir.

Forumun Özel mesajlar özelliğini sadece karşılıklı anlaşma sağlandıktan sonra ve kişisel bilgileri almak amacı ile kullanabilirsiniz.

1528892721023.png
Özel mesajlaşmaları Onaylı Teknik Servis'lerin başlatması yasaklanmıştır. Özel mesajlaşmanın başlaması için ilk özel mesaj gönderecek kişilerin ziyaretçiler olması gereklidir. Onaylı Teknik Servis'ler sadece ziyaretçilerden gelen özel mesajlara cevap atabilir. Kendileri yeni bir özel mesajlaşma başlatamaz. Bu nedenle kişisel bilgileri almak için forum konularında yazışırken ziyaretçilerin size özel mesaj göndermesini isteyin.

Fiyat teklifleri ve pazarlık gibi süreçlerin özel mesajlar aracılığı ile konuşulması yasaktır. Tüm görüşmelerin forum üzerinden yapılması gerekmektedir. Özel mesajlar bölümü sadece kişisel bilgilerin paylaşımı içindir!

Ücretli Servis Talebi bölümümüzdeki bir konu başlığına birden fazla Onaylı Teknik Servis cevap atabilir ve teklif verebilir.

Onaylı Teknik Servis'lerin konuları kolay şekilde takip edebilmesi için https://akillitelefon.com/forum/forumlar/ucretli-servis-talebi.93/ adresini internet tarayıcılarındaki Sık Kullanılanlar bölümüne eklemesi tavsiye olunur.

1528892757342.png
ZİYARETÇİLER İÇİN BÖLÜM KURALLARI

Anlaşma sağladığınız Onaylı Teknik Servis'e özel mesaj yolu ile kişisel bilgilerinizi gönderebilirsiniz. Aksi halde Onaylı Teknik Servis'ler size kendileri mesaj gönderemezler. Onaylı Teknik Servis'lerden özel mesaj alabilmek için ilk olarak özel mesaj atan siz olmalısınız.

Açılan bir konuya sorunlu cihaz sahibi olan kişi dışında başka bir kullanıcı cevap yazamaz. İkinci bir ziyaretçinin sorununu belirtmesi için yeni bir konu açması gerekir. Tartışmaya mahal vermemesi adına aynı başlık altında sadece sorunlu cihaz sahibi ile teklif veren Onaylı Teknik Servis'ler görüşebilir.

Sitemizin bu bölümü ziyaretçiler ve teknik servisleri bir araya getirme amacı ile kurulmuştur. Herhangi bir kar amacı gütmemektedir.

Cihazınızı forumumuzda Onaylı Teknik Servis rütbeli ve teknik servis hizmeti veren firmalara elden teslim etmeniz tavsiye edilir. Onarımın bir iş gününü geçeceği durumlarda ise elden teslimat karşılığında kaşeli belge almanızı önerilir. Karşınızdaki firmadan emin olmadan kargo yolu ile cihaz gönderme durumunuzda sorumluluğun tamamen size ait olacağını bu bölümde bulunarak kabul etmiş sayılırsınız.

Sitemiz ziyaretçi veya teknik servislerin uğrayacağı herhangi bir zararı tanzim etmekle mükellef değildir ve ithilaflı durumlarda İstanbul Mahkemeleri yetkilidir.

Profilinize olumlu / olumsuz değerlendirme eklenmesi ve daha birçok özellik üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir ve eklenen her yeni özellik için düzenli olarak duyurular yapılacaktır.
 
Son düzenleme:



Şu anda çevrimiçi

Şu anda çevrimiçi üye yok.
Üst