REKLAMLAR

Öneri gibi ama değil

REKLAMLAR


Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
277
Beğeniler
42
#1
Bu sitenin forum sayfasina uye olalı 2 gün oldu. Sıradan bi forum sayfasina uye olduğumu düşünürken birden bilgisayar ekranının altında '' Merhaba. Size nasıl yardımcı olabilirim ? '' diye beliren bi chat sayfası çıktı. Aman virüstür dedim. Bi cesaretlenip sorunumu yazdim. Neyse konuyla ilgili konuştuk ettik. Sohbetin sonunda "Allaha emanet ol kardeşim" cevabını görünce dedim tamam buldum forum sayfami. Uye oldum araştırdım daha yeniymis meğerse forum sitesi. Uzatmadan önerime geleceğim. Bu kadar yeni olup bu kadar canayakin yöneticileri ilgili insanlarla dolu bi sayfaya tek onerim HEP BOYLE KALIN !
 

REKLAMLAR


Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
175
Beğeniler
28
#3
Bu sitenin forum sayfasina uye olalı 2 gün oldu. Sıradan bi forum sayfasina uye olduğumu düşünürken birden bilgisayar ekranının altında '' Merhaba. Size nasıl yardımcı olabilirim ? '' diye beliren bi chat sayfası çıktı. Aman virüstür dedim. Bi cesaretlenip sorunumu yazdim. Neyse konuyla ilgili konuştuk ettik. Sohbetin sonunda "Allaha emanet ol kardeşim" cevabını görünce dedim tamam buldum forum sayfami. Uye oldum araştırdım daha yeniymis meğerse forum sitesi. Uzatmadan önerime geleceğim. Bu kadar yeni olup bu kadar canayakin yöneticileri ilgili insanlarla dolu bi sayfaya tek onerim HEP BOYLE KALIN !
Harbi diyorum aynısı bana oldu hoşuma gitti kendini patron olarak tanıtan biriyle konuştum çok samimi davrandı benede o yüzden takılıyorum yoksa forum sitelerine hiç takılmam
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
136
Beğeniler
42
Yaş
30
Yer
Fethiye
#5
Bu sitenin forum sayfasina uye olalı 2 gün oldu. Sıradan bi forum sayfasina uye olduğumu düşünürken birden bilgisayar ekranının altında '' Merhaba. Size nasıl yardımcı olabilirim ? '' diye beliren bi chat sayfası çıktı. Aman virüstür dedim. Bi cesaretlenip sorunumu yazdim. Neyse konuyla ilgili konuştuk ettik. Sohbetin sonunda "Allaha emanet ol kardeşim" cevabını görünce dedim tamam buldum forum sayfami. Uye oldum araştırdım daha yeniymis meğerse forum sitesi. Uzatmadan önerime geleceğim. Bu kadar yeni olup bu kadar canayakin yöneticileri ilgili insanlarla dolu bi sayfaya tek onerim HEP BOYLE KALIN !
Beni de ilk erkek sandılar :D ilk tanışmamız öyle oldu bayan olduğumu söyleyince şaşırdılar :D sonra foruma kayıt oldum odur budur burdayım :D sürekli açık sayfa kısayola ekledim tarayıcı da. Kullanımı kolay, açıklayıcı ve yardımcı bir site. Forum sitelerinden nefret eden ben buranın bağımlısı oldum :D
 
Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
277
Beğeniler
42
#6
Beni de ilk erkek sandılar :D ilk tanışmamız öyle oldu bayan olduğumu söyleyince şaşırdılar :D sonra foruma kayıt oldum odur budur burdayım :D sürekli açık sayfa kısayola ekledim tarayıcı da. Kullanımı kolay, açıklayıcı ve yardımcı bir site. Forum sitelerinden nefret eden ben buranın bağımlısı oldum :D
Tekrar hoşgeldin samimiyet ortamımıza :) Hep buralarda olmanı dilerim
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
136
Beğeniler
42
Yaş
30
Yer
Fethiye
#7
Harbi diyorum aynısı bana oldu hoşuma gitti kendini patron olarak tanıtan biriyle konuştum çok samimi davrandı benede o yüzden takılıyorum yoksa forum sitelerine hiç takılmam
Bana sonradan tanıttı beyefendi kendini patronum diye :D İşte ben çalışan elemanım falan :D keklediler beni yani :D gizli müşteri gibi gizli patronlarda varmış :D site ile ilgili görüşlerimi aldı aldı sonra bombayı patlattı :D
 
REKLAMLAR

Konuyu görüntüleyenler (Toplam: 0)


REKLAMLAR

Aile Bilimi

  • Etiket artığı ve koli bandı izi nasıl temizlenir?
    Giysilerde çözümü basit; elinize makası alıp etiketi yerinden çıkartabiliyorsunuz ancak kimi eşyalarda kullanılan aşırı kalitesiz etiketler resmen key ...
  • Siyah zeytin yapımı
    Mevsim itibariyle artık çarşıda ve pazarda ham zeytinleri görmeye başlayabilirsiniz. Üreticilerin bir kısmı ürünlerini doğrudan yağ yaptırmayı tercih ...
  • Doğada uyumanın sağlığa faydaları
    Kamp fikri bizim insanlarımıza genellikle garip geliyor. Çok fazla kamp fotoğrafı gördüğünüz için merak ediyor olabilirsiniz. Bu yüzden ön yargılarını ...